Een vernieuwd login systeem

Begin 2022 gaat Gymfed van start met een nieuw platform voor het ledenbeheer.

Als eerste stap hierin gaan we op 28 december 2021 van start met een nieuwe manier van inloggen.

Op 28 december zullen de Gymfed applicaties niet beschikbaar zijn tussen 8u00 en 14u00 ongeveer.

U ziet nadien als gebruiker nog steeds een formulier met 2 velden:

  • Een login (uw e-mail adres)
  • Uw paswoord

We gebruiken hiervoor de bestaande gegevens die u al gebruikt. Uw paswoord werd dus niet gewijzigd en u kunt in principe gewoon inloggen.

Voor mensen die al lang met het ledenbeheer werken betekent het wel dat de gebruikersnaam die u had wordt vervangen door uw hoofd e-mail adres.

Daarna komt u terecht op het bekende ledenbeheer voor uw club, de module voor online inschrijvingen of opleidingen.

 

Het lukt niet...

Als u uw wachtwoord niet meer weet kunt u de procedure hieronder gebruiken om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Als dit om één of andere reden niet lukt kunt u contact opnemen met Gymfed

Als u na het inloggen niet ziet wat u verwacht (andere rechten, geen toegang) kunt u contact opnemen met Gymfed

Als u uw e-mail adres om in te loggen niet weet, neem dan contact op met uw club. Zij kunnen u dit bezorgen.onder

Wachtwoord vergeten?

Als u uw wachtwoord vergeten bent kunt u via de link op de inlogpagina een nieuw wachtwoord instellen.

Eerst moet u het e-mail adres waarmee u wil inloggen ingeven.

Klik daarna op “Verificatiecode verzenden”

U ontvangt hierna een code op het opgegeven e-mail adres.

Belangrijk: gebruik het adres dat u in Mijn Gymfed of het ledenbeheer hebt ingesteld.

U ontvangt een e-mail met een verificatiecode.

Belangrijk: 

  • Het kan maximaal enkele minuten duren voor u deze ontvangt.
  • Bekijk zeker ook uw spam of ongewenste e-mail mocht u deze niet onmiddellijk vinden in uw inbox.

Geef de code in en klik op “Controleer code”.
U kunt deze kopiëren en plakken vanuit uw e-mail.

 

 

Als u geen code hebt ontvangen kunt u via de knop “Nieuwe code verzenden” een nieuwe code ontvangen op hetzelfde e-mail adres.

Na de verficatie van uw code en uw e-mailadres kunt u klikken op “Doorgaan”

Kies een nieuw wachtwoord en bevestig het nogmaals.

Belangrijk:

Uw wachtwoord moet minstens 8 karakters lang zijn, en minimaal een hoofdletter, kleine letter en een speciaal teken bevatten.

U komt nu opnieuw op het login scherm.

Geef uw e-mail adres en uw nieuwe wachtwoord in om in te loggen.

Contacteer Gymfed

Als u moeilijkheden ondervindt of andere vragen hebt over het inloggen kunt u contact opnemen met Gymfed via e-mail of het formulier hieronder.

De mailbox leden@gymfed.be staat klaar om u te helpen.

Om u vlot te helpen vragen we u om zeker volgende gegevens mee te sturen in uw mail:

  • Omschrijving van het probleem dat u ondervindt, eventueel met een screenshot.
  • Het e-mail adres waarmee u probeert in te loggen.
  • De naam van de club waar u bij aangesloten bent.
  • De stappen die u al ondernomen hebt.
Zonder deze gegevens wordt het voor ons erg moeilijk om u op te zoeken of correct te helpen.
 
Belangrijk: Deze mailbox is de snelste manier om geholpen te worden. Het is niet nodig om Gymfed hierover op te bellen op het algemeen nummer.